Vaš odgovor

. / Pitanja / Vaš odogovor
Pitanje

Postovani,
Ja sam isla kod zubara vec neko vreme i svaki put mi daju anesteziju. Nije mi se nikad nista desilo od nje do pre neki dan. Tada kad sam dosla kuci primetila sam da mi se strana usta gde mi je data anestezija nadula dosta. Ostala je tako naduvena dva dana. I pojavilo mi se nesto zuto sa unitrasnje strane. Ne snam jel moguce da sam postala alergicna na anesteziju ili je nesto drugo u pitanju. I ne znam sta da radim sada da li smem da nastavljam da je uzimam. Hvala u napred na odgovoru

Sara - 08. 07. 2019.
Stepen hitnosti:
nije hitno  nije hitno
relativno hitno  relativno hitno
veoma hitno  veoma hitno
informacija  informacija
Odgovor i savet
dr Tatjana Gložančev-Sajkovski
dr Tatjana Gložančev-Sajkovski polivalentni stomatolog

Poštovana Sara,

ukoliko ste i ranije primali lokalnu anesteziju bez problema, mala je mogućnost da se sada javila alergija.Moguće je da je došlo do ugriza ili mehaničke povrede usne.

Savetujemo Vam da posetite Vašeg stomatologa koko bi se utvrdilo o čemu je zaista reč.

Srdačno

Potreban Vam je pregled?   Zakažite besplatan pregled

Pitajte stomatologa

Ukoliko ste u nedoumici slobodno nam se obratite.
Do sada smo odgovorili na preko 24584 pitanja.
.
9
Doktora
.
9500
Zadovoljnih pacijenata
.
24584
Odgovorenih pitanja
.
100
Sertifikata