Devitalizacija zuba

. / Devitalizacija zuba
Pitanje: Na peticu mi je 3 dana stavljen lek kako bi umrtvio zivac. Moje pitanje je da li je normalno da me boli zub i sam od sebe, i prlilikom zagrizaja?? Hvala unapred
Jovana - 30. 01. 2020. 10:24.
Pitanje: Poštovani, moj stomatolog mi je stavio lek za umrtvavanje zivca prije 3 dana i zub me boli na dodir i na zagriz cak i tmesno tkivo okolo gdje je bila anstezija.Da li je ovo normalno da zub jos boli?
Nikola - 19. 12. 2019. 12:25.
Pitanje: Postovani, Je li normalno da nakon stavljanja lijeka za umrtvljivanje zivca prije 8 dana zub boli na dodir? Srdačno
Sara - 10. 12. 2019. 05:27.
Pitanje: pozdrav, molim vas za pomoc..je li moguce da zub nakon stavljanja lijeka za devitalizaciju zivca prije tjedan dana ne boli sam od sebe, ali boli jako na zagriz ili dodirivanje s jezikom te sto da radim? trebala bih za par dana ici na stavljanje drugog lijeka u zub zbog zivca. Hvala i lijep pozdrav.
Sara - 09. 12. 2019. 05:49.
Pitanje: Pozdrav! Dana 05.12.2019. godine u domu zdravlja "Stari grad" imao sam pregled kod izabranog stomatologa. Naime, imam karijes koji je dosao do zivca, pa je samim tim stomatolog postavio "otrov" za umrtljavanje zivca, tj. za devitalizaciju zuba i zatvorio je gipsom ili sta god da je to. Moje pitanje je: Sta smem da jedem i pijem dok je gips u zubu, i da li ce se ostetiti gips prilikom pranja zuba?
David - 09. 12. 2019. 05:35.
Pitanje: Postovani, prije 30-ak sati mi je apliciran lijek za umrtvljenje zivca. Konstantno osjetim bol, koji nije nepodnosljiv, ali je prisutan. U prvih 24 sata su me cak na isti nacin, ali slabijeg intenziteta, mucili i okolni zubi. Imam li razloga za zabrinutost ili je to sve "normalno"?
Malla - 18. 11. 2019. 06:49.
Pitanje: Dobar dan Postovani,imam veoma veliki problem i zato zelim da cujem Vase strucno misljenje.U ponedeljak 28.10.stavljen je lek Toxipulp za umrtvljivanje zivaca koji je pri tom doktor probusio onom masinom kao igla.Bol je bio uzasan.Danas 02.10.probudila sa strahovitim bolovima.Zub je postao previse osetljiv na dodir,zagriz,pa cak i na vodu kada popijem.Mesto oko zuba je naduveno sto predpistavljam je reakcija na lek tj.otrov.Mislim da nije dobro.Sto se tice lekova za bolove to ne mogu da pijem jer ih organizam ne podnosi.Inace u avgustu sam imala slican problem i ispostavilo se da je zub koji je bio tada pod tim otrovom imao gnoj svo vreme a da nacelnica koja je radila taj zub nije obratila paznju za sta je dobila krivicnu prijavu.Pored toga operacija gingive u avgustu je radjena.Molim Vas dajte mi neki adekvatan odgovor jer ja ocigledno u svom gradu Aleksincu ne mogu da sredim zube cak i pored Ortophan snimka lekari su itekako nestrucni i nezainteresovani.U zubnom delu vlada opste rasulo a nemaju ni znanja.Izvinite sto sam jako direktna ali u putanju je zdravlje i zivot a pre svega je to glava i nervi su svi povezani gde I n ajmanja greska moze biti fatalna.Cekam Vas odgovor srdacan pozdrav
Jelena - 05. 11. 2019. 07:09.
 Prethodna 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Sledeća  Poslednja
Potreban Vam je pregled?   Zakažite besplatan pregled

Pitajte stomatologa

Ukoliko ste u nedoumici slobodno nam se obratite.
Do sada smo odgovorili na preko 27620 pitanja.
.
9
Doktora
.
11000
Zadovoljnih pacijenata
.
27620
Odgovorenih pitanja
.
100
Sertifikata