utrnulost donje usne i brade


Postavite pitanje


Pitanje: Da li je normalno da vam zubar daje prvo jednu anesteziju koja ne deluje pa zatim drugu. I pored dve anestezije osecala sam bol ali to i ne bi bilo strasno da i nakon dva dana na jeziku nisam osecala anesteziju.Kada sam pozvala lekara i otisla na pregled ona mi je rekla kako to nije anestezija i kako je ona u stvari davanjem anestezije dotakla nerv za jezik i da to nije nista strasno da pijem vitamin b i da to moze proci i za nedelju dana a mozda i za mesec dana. Naravno njoj je to potpuno normalno a sto ja osecam u ustima veliku neprijatnost i nelagodnost kao da mi je pola jezika nateceno i nesto kao da me pecka non stop. Molim Vas da li je to normalno i sta da preduzmem u ovom slucaju.
rdmila - 11. 06. 2014. 12:12.
Pročitajte odgovor


Pitanje: Postovani,
pre osam meseci sam imala jako komplikovanu operaciju umnjaka na donjoj vilici,navodno je moj ortopan ''lagao'' te je zub bio smesten malo dublje no sto je zubar ''procenio'',samim tim,pod jakom anestezijom mi je jako sirio vilice da otvorim jace usta,sto ja nisam mogla u potpunosti,sto od straha sto od bolova u zglobovima koje je on ignorisao.Nakon toga,oporavak je trajao jedno pola meseca,ali,meni je polovina donje usne tacno na mestu dakle gde je zub vadjen i polovina brade i dalje paralisana,nemam skoro nikakvog osecaja,pod pretpostavkom da je ostetio nerv,pitanje je da li ce se meni ikada taj osecaj vratiti,jer je jako nezgodno ziveti sa osecajem lazne anestezije u usni,a takodje me i zglovoi i misici lica bole,tupo i jako neprijatno.Vise ne znam sta da radim,kako da te bolove ublazim,a iskreno pod tolikom sam traumom da mi ne pada na pamet da odem kod zubara na pregled.Ako imate neki savet,ja bih vam bila jako jako zahvalna.

Hvala unapred!
Irena Nikolic - 05. 05. 2014. 10:25.
Pročitajte odgovor


Pitanje: Postovani,
pre godinu i po dana sam izvadila osmice, i zbog jako komplikovanog korena nastupila je parestezija leve strane donje vilice...odmah sam pocela da pijem beviplex ( i to 6 tableta dnevno, tako mi je oralni hirurg propisao), i pila sam ga aktivno oko godinu dana (u zadnjih pola godine sam uzimanje istog dosta smanjila ), osecaj utrnutosti se smanjio ali i dalje je tu malim delom...zanima me da li mogu da ocekujem da ce ta utrnutost nestati u potpunosti kroz koji mesec ili ne (jer uglavnom kazu da se nervi oporave u roku od godinu dana)?
Srdacan pozdrav
Barbaraa - 15. 03. 2014. 10:44.
Pročitajte odgovor


Pitanje: Postovani , vec mesec dana mi trni leva strana vilice I polovina jezika neznam sta da radim a u drugom sam stanju 4-ti mesec ... bila sam kod svog zubara popravila sve sto je trebalo ali nista se nije promenilo I dalje isti grozan osecaj I vec pocinje da mi stvara nervozu ....pomozite mi...unapred zahvalna...
Milicica - 28. 02. 2014. 05:14.
Pročitajte odgovor


Pitanje: Nekoliko dana pijem lekove za bolove jer me boli osmica i cetvorka i zakazala sam hirursku intervenciju za ponedeljak. Jutros sam se probudila sa utrnutom donjom usnom i bradom pa me zanima koliko je opasno i zbog cega se to dogodilo?
Dragana - 05. 02. 2014. 09:54.
Pročitajte odgovor


Pitanje: Poštovani,
u ponedeljak 20.1. sam izvadila donju šesticu pod lokalnom anestezijom, rana je nekoliko sati krvarila pa je krvarenje zaustavljeno, od tada me rana povremeno boli, bol nije jak, s tim što još uvek "osećam" mesto od uboda igle od anestezije, osećaj je neprijatan, kao da još uvek trni, takođe me povremeno zaboli. Zanima me da li će to proći posle nekoliko dana ili je možda nešto ozbiljnije u pitanju i da li ako me jače zaboli smem da popijem brufen? Hvala.
Ana - 05. 02. 2014. 08:32.
Pročitajte odgovor


Pitanje: Molim Vas za savet.Pre vise od mesec dana izvadila sam umnjak koji je bio postavljen vodoravno duboko u kosti donje vilice.Od tada imam strasnih problema.Bolovi su tek uminuli,rana je dugo zarastala a jezik je strasno utrneo i to ni malo ne popusta.Pijem B vitamine i cekam ali sam strasno uplasena da li ce to proci.Da li mi neurolog mozda moze pomoci ili postoji neka terapija koju mi moj hirurg nije predlozio?
Danijela - 30. 01. 2014. 11:30.
Pročitajte odgovor


 1 2 3 4 5 6 Sledeća  Poslednja


povratak na tagove